Woohoo där var John Blund!

Yes yes yes! Idag lämnade jag in mitt examensarbete. kl 8:18 lämnades den in på moodle. Vad kände jag efteråt? Jooo en rejäl huvudvärk och direkt däckade jag i sängen. Jag har inte känt mig såhär trött på jätte länge! Men var tvungen att stiga upp nu, dels för att inte sova bort hela dagen och dels för att jag måste in till Kalmar och lämna in intervju-utrustningen. Frågan är om mitt gamla vanliga myshumör börjar dyka upp nu? =) Jag känner mig otroligt glad, avslappnad och det finns tamejfan inga bekymmer idag. Egentligen skulle man kanske passa på och fira inlämnadet med en öl i helgen, men det kanske är bättre om man firar det när man väl tagit examen. Är som sagt opponeringen kvar, men det är många dagar tills dess. En framtid som är dold ;).

Other notice:

Ska börja träna Aikido hade jag tänkt mig. Börjar V3 har jag för mig. Jag vill träna, men vill defenitivt inte träna styrketräning nu. Det känns bättre att träna något där man använder både sin kropp och själ. Det är iaf en början, sen får man se om det kommer finnas Kendoträning möjlig i framtiden.

Hiiyaaah fränder!

// Ringan

Kommentarer
Postat av: Mirja-Liisa

Hej!

Tack för din goa kommentar i min blogg. :)

Förstår inte alls varför folk ens läser om de är så känsliga för vad folk tycker. Man har väl en blogg för att skriva om vad man tycker och känner?

Kul att du vill börja med Aikido! jag skulle med vilja prova något sånt.

Kram /mirja

2009-01-10 @ 13:30:18
URL: http://mirjaliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0