Countdown and dinner ala Ringan style.

Mwahahahaha jag blir galen av allt skrivande hahaha! Har suttit uppe nu i natt och skrivet på uppsatsen men jag är fan inte klar för det. MEN jag har faktiskt skrivit klart min introduktion nu. Så det är bara Diskussionen kvar typ halva om man säger så, sedan är det bara abstraktet vilket jag skriver sist. Inlämning sker den 8 januari, det vill säga det är den dödslinjen och ve och fasa om jag missar den. Men jag har satt upp en egen liten dödslinje här den 6 januari, då jävlar ska jag vara klart med den och skickat runt den för rättning. Min kära rara storasyster har rättat det mesta redan förrutom resultatet och diskussionen. Hon är nitiskt när det gäller stavning och meningsuppbyggnad. Så hon och jag satt häromdan och rättade via telefon hehe det tog sin lilla tid. Får ta och bjuda henna och hennes sambo på en middag, kanske en tre rätters ala le chef Ringan. Det kliar i fingrarna att göra en utsökt kullenarisk upplevelse. Det måste dock bli något med fågel eller fisk, eftersom syster inte tål gris och nöt kött. Men det ska ja tamej fan göra. En sak är säker en stående förrätt som jag alltid gör och som blir kanon är min egengjorda skagenröra. Sedan får jag se om jag kan försöka planera in en middag till mina vänner också som stöttar mig i ur och skur.

Men men...hmm kanske skulle ta och sova nu? Men jag undrar vart fan John Blund det feda svinet har tagit vägen. Han har inte dykt upp på ett jävla bra tag. Dags att ta i med hårdhandskarna..Hiiiiiyah!

Kommentarer
Postat av: Mirja-Liisa

Önskar dig all lycka med allt skrivande! Skönt att sätta en egen deadline så man kan ta det lugnt sen.

Skagenröra... gott! Törs man be om receptet?

Kram!

2009-01-05 @ 21:56:02
URL: http://mirjaliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0