Skoj!

Ah ikväll var det en riktigt rolig omgång utav rollspelet Eon. Alla var taggade och rollspelade skitbra. Idag tror jag vi för första gången riktigt kom in i den stora episka kampanjen. Det är ett under att min karaktär har överlevt såhär långt och hoppas på ännu längre.

Annars när det gäller mitt skrivande av Jerusalemkampanjen så går det lite långsammare. Detta beror lite på att det är mycket i skolan som tar mina kreativa krafter ifrån mig. När man skriver mycket i skolan så känner man sig inte så motiverad att skriva ännu mera utanför skolan. Men jag har ett litet uppdrag klart. Jobbar fortfarande hårt med introduktionen. Men jag måste dock ha in alla karaktärers bakgrundshistorier för att få in dem på ett snyggt sätt i spelet. Men det lilla jag vet om vissa karaktärer så lär det nog inte vara några större problem. Ska bli spännande att rollspela ett spel där man utgår från våran världs historia. Det vill säga att det var våra förfäder som skapade Jerusalems historia. Karaktärerna kommer att få vara delaktiga mitt i alla de episka händelser som äger rum i detta oroliga område i år 1184. Det är här man kan säga att helvetet brakar lös i Jerusalem och det ser riktigt jävla brunt ut för dem i framtiden.

Frid vare med er ärade bloggare....

HOOOOOOOOO!

Kommentarer
Postat av: Targar

Tarek har klarat sig bra därför att hans namn liknar Targars *nods*

2008-05-14 @ 00:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0