Sent...men pigg

Kom igen nu John Blund, gör mig trött! Jag skulle ha gett fan i den sista kopp kaffen vid 22:30. Skulle ha lagt mig när jag var skit trött vid midnatt...men neeeej, satte man sig och spelade Diablo 2 och lät kaffet aktivera kroppen.....bra jobbat får jag väl säga. Nåväl..jag är ändå ledig imorgon så det är skit samma.

Hmm vad annars ska man ta upp?

Ah just det ja, inom rollspelsvärlden kan jag skriva om.
Det är nämligen på detta viset att jag håller på att skriva en kampanj som kommer utspela sig i Jerusalem år 1184. Karaktärerna kommer vara en blandning mellan olika heliga riddarordnar, världsliga riddare, krigare från Norge samt en sketen Tysk romersk filur ;) (ooooo Aaaaantoooon). Det går väl lite si sådär med skrivandet av den. Har så mycket annat också att skriva om, Warhammer avslutet, skolarbeten osv osv.....måste vila mina ögon ibland. Men änsålänge har jag en liten inledning på Jerusalem kampanjen, snart även klar med första uppdraget. Ska faktiskt bli riktigt spännande det här, får se när det ska dra igång. Har mycket andra rollspel på G nu så vet i fan om det blir efter sommaren eller ej. men men alltid roligt att ha något av intresse som aktiverar mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0