Gudomligt

Ja...jag tror ingen har missat Karina i talang 2008. Det var av ren tillfällighet som jag tittade på senaste programmet. Annars brukar jag inte titta på det....men vilken tur jag hade. Det var längesen man hörde en sådan fantastisk melodi. Jag blev med ärlighetensnamn ganska tårögd. Denna pianist lyckades verkligen med sin melodi att nudda vid min själ. Jag hoppas verkligen att hon kommer i framtiden att spela in en CD för jag kommer defenitivt försöka vara den första som köper den CD'n!


Kommentarer
Postat av: Targar

Visa mina filmer med:´(

2008-05-05 @ 21:03:52
Postat av: Frida

Jo, jag gjorde så osso efter lite funderingar... =)

2008-05-06 @ 14:37:29
URL: http://studenten25kvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0