Matematik omtentamen på fredag!

Här är allt fruset, allt är vinter, vitt vitt vitt bjällerklang punkt slut som sagt. Jävla Bore som har varit i farten. Var tog den härliga vårsolen och värmen vägen? Skärpning på denna bit säger jag!

Som överskriften säger....omtenta på matten på fredag! Får se om jag klarar den denna gång.

Idag blir det redovisning på en jäkla mattebok och sedan imorgon ska den skriftliga analysen av boken skickas in. Snacka om pressad vecka för oss som har omtenta. Om jag ska vara ärlig så har jag inte satt mig ner för att plugga på för omtentan. Antar att jag får göra det idag och imorgon som fan.

Ber om ursäkt om jag inte har skrivet så mycket i min blogg på senaste tiden, ska försöka skärpa mig på den biten.

Sviss i hussan!

Kommentarer
Postat av: Mirja-Liisa

Usch.. matte... roligare ämnen finns ju. Men jag önskar dig Lycka till med en stor spark i baken - inget illa ment ;)
KRAM!

2008-03-27 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0