Skvallertidningar

Varje gång jag står i kö i en affär vad finns framma vid kassorna om inte skvaller tidningarna. Jag gillar inte skvallerpressen osv. Men trots det...vad är det mina ögon får för sig att göra när jag väl står i kön? Jo, de börjar först röra sig mot tidningshyllan och sedan snett nedåt för att rikta sin focus rakt på en skvallertidning. Varför?! Jag vill inte veta hur många ungar som Angelina Jolie har adopterat, jag vill inte se nakenfoton på Bradpitt när han badar i sin egna fördömda pool eller sånt skit. Hmm jag kanske borde ha sådana lappar för ögonen som hästar brukar ha på travbanorna? Skulle ni kunna se mig knata in i en affär med sådana lappar? Hehehe, ne fy för skvallerpressen som lyckas locka en medianörd som mig. ;)

Sviss i hussan på er.

// Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0