Jag kom, jag såg, jag dammsög

Qaaaplah!

Yes, det var en sådan dag idag. Det kändes som det var dags för det nu, man började nämligen fundera på om dammråttorna hade ett liv där de kröp runt på golvet. Damm är kanske lite dumt att säga...det är nämligen ludd från de här förbannade runda mattorna från IKEA.(dock billiga). Men det är nog bäst att jag tar mig en liten paus bland allt städande och kanske fundera på att gå en runda samt inhandla frulle tills imorgon.

I helgen ska jag ner till Blekinge och hälsa på lilla familjen. Vi ska nämligen på en bil utställning nere i Ronneby på lördag. De ställer ut gamla bilar. Hoppas det blir fint väder så att man kan fotografera dessa gamla viddunder.

Söndag blir det Trudvang igen. Får se om herr Erlandsson dyker upp det var längesen man såg honom sist. Skulle vara roligt om han kunde få tid till att vara med och rollspela i min Jerusalemkampanj. Ja just det...saknar FORTFARANDE karaktärsbakgrunder från vissa spelare. Skärpning boyz! Annars får ni ingen xp så att ni kan pwna fienderna ni kommer inte få några super coola vapen. Ni kommer dessutom att lida av spetälska. Ahh det känns skönt att vara spelledare ;). Nee skämt och sido, fixa dem ASAP!. Vill ha dem på söndag om inte så skriv ner lite kortfattat på ett lösblad på söndag.

Sviss i hussan kära läsare!

// Mysfarbror Ringan

Kommentarer
Postat av: Frida

Gå in på min blogg, du har blivit utmanad! :)

2008-07-02 @ 16:23:26
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/
Postat av: Frida

Gå in på min blogg, du har blivit utmanad! :)

2008-07-02 @ 16:23:27
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0