The Dwarfs are coming! Beware!

Sitter här och käkar lite frulle och längtar till helgen då jag och några polare ska iväg till Öland och lira rollspel under helgen. Ska bli skit skoj! De rollspel som vi ska lira är , Drakar och demoner Kornopia, Neotech och Warhammer (som jag kommer att spelleda). Mitt Warhammer äventyr kommer att handla om 3 sycken Dvärgbröder som ger sig ut på ett äventyr utan dess like. De ska nämligen jaga ifatt ett gäng med Gobliner som har anfallit flyktingar och handelsmän under oroligheterna i Middenland. Men saker och ting verkar få en konstig utveckling när de kommer till en liten by vid namn Untergard. Förhoppningarna är att vi ska hinna lira detta äventyr under helgen. Vi får se vad det blir ...och dessutom får vi se hur mycket sömn det blir hahahaha! :D Det blir nog lite som lan fast med rollspel ;) Mwaahahahha

Ikväll blir det att sitta med att luska ut vilka låtar man ska ha med i kampanjen. Det ska ju gärna vara lite Dvärgiska låtar ;) Lite vikingastil hähähä. ;)

Men men nu ska jag snart iväg och jobba. Sa jag att jag jobbar på ett sommarfritids? Inte? Nåväl...nu vet ni ;)
Och som en le grande finalé på detta inlägg så .....vänta lite...vem fan är du? Vad är du för en liten söt fluffig figur? Varför har en sötis som du en sådan stor yxa?

"Ach! Ye wee little blogger! Stup typing this crap ye bastard and bring me a strong and warm ale! Hey you do ye listen to me or should I make you remember who got the biggest axe of us?!"

Oj..hrmm ursäkta mina kära läsare..jag måste nog tyvärr gå nu....nej nej lille Alfred gör inte vad du tänker.....AAARGH nej inte min kamera! ....Nää nu jävlar...


>>>>>>>Tillfälligt avbrott i bloggandet<<<<<<<<<<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0