Kalla kriget och diverse annan skit.

Jepp jepp, plugg plugg och åter plugg! En Tenta med inriktning på världsreligioner, Europa, Kalla kriget ...och sist men inte minst....Nationalekonomi! Got to love it!

Kalla kriget känner jag väl sitter ganska bra, man är så inkörd i det nu efter mycket tittande på Discovery och mycket från historia på gymnasiet.

Europa är något svårare när man ska fundera på över hur Europa kan se ut i Framtiden.....jag säger bara en sak hur världen kommer att se ut i framtiden. Detta är Mysfarbrors hypotes: Jag säger såhär....flagga.....röda och vita stripes, en blå ruta uppe i högra hörnet och i den är det inga stjärnor...utan en bild på Jorden. Ni kan dra er egna slutsats vad jag vill säga med det ^_^


Religionen och Ekonomin är inte heller några större problem. Det känns som det sitter lite som det ska. Det roliga är att jag inte har läst alls mycket på detta. Det som jag har läst på är anteckningar från Föreläsningar. Böcker och anteckningar får vi visst ha med oss på Tentan också.....Får se hur det går, antar att det kommer bli svårare än tidigare trots hjälpmedel.

Men men snart är det den 6 feb...och ni borde veta vid detta laget vad som händer mig då ;) Ser verkligen fram emot det! Ni som inte vet kommer att isåfall få reda på det den 6 feb på min blogg =)

Simma lugnt mina kära läsare!

PS. Förlåt det blev ingen urflummad blogg idag! =P


Kommentarer
Postat av: teza

vad sker den 6e feb????

2008-01-15 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0