Fakta om Mysfarbror Ringan

Jepp en sak som jag verkligen har glömt att publicera på bloggen är en lista med lite fakta om mig. "Fy skäms" jag vet, jag vet....

Här kommer den iaf.

Namn: Mikael
Smeknamn: Mysfarbror eller Ringan
Ålder: 20.....ok 23.....OK OK 24 och snart 25 i september OK happy now?!!
Stjärntecken: Hrmm *host* Jungfru
Kännetecken: Ett lurvigt fanskap med skägg och mustasch...och hyffsat stor
Skostorlek: 46 or............ja jag vet....de är portabla badkar
Sysslar med: Studerande bild och medialärare.
Fritid: Fotografera, rita, måla, datorn, rollspela (akta så jag inte slår fram på tärningarna vad som händer med er....attans ni fummlade och fick en pil i foten och måste amputera bägge benen! Though luck)
Status: Singel (Vem orkar bry sig längre?)
Favorit citat: "1 dollar for eternal happiness? Hmm I think I would be happier with the dollar" // C Montgomery Burns
Moto: Lev varje dag som om nästa dag inte fanns. Lev i nuet och ta dagen för vad den är.
Musik: Rock, Hårdrock, Metal, Blues, Jazz, Soul, Klassisk och Opera......har jag glömt något?
Film: Leon,  Letters from Iwo Jima, 300, Last Samurai, Simpsons the movie....hmm några av många favoriter.....

Jepp detta var lite fakta om mig......kommer nog fler frågor i framtiden....

mvh Mysfarbror Ringan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0