Eländes elände!

Jepp, jag måste fan ta och skaffa mig nya glasögon! Dessa jag har nu är kass...och små fula. Skruvhelvetet på ena sidan på glasögonen poppar ut hela jäkla tiden så att mitt glas faller ur. Mina glas är så repiga nu så att en person som kör en ismaskin skulle bli sugen att jämna få väck spåren i glasen! Men en annan aspekt av det hela är att det kostar rejält med monero att köpa nya glasögon....frågan är då till er mina kära läsare.....vad tycker ni att jag skulle passa i för glasögon? Ska jag köra med typen som jag har nu? Det vill säga väldigt diskreta ramar? Eller ska jag köra med lite tjockare ramar i svart färg? Är väldigt öppen för förslag...men jag kommer att säga NEJ till förslag om blommiga bågar eller helt runda glasögon...även om det skulle se otroligt sött och pluttinuttigt ut på mig så NEJ! hehe

hmm vad mer för tänkvärt har man att ta upp? Ahh det är grått och trist väder idag? Jo man tackar tackar....kanske på tiden att man får lite omväxling snart eller hur där uppe i det blå?

Ahh just det...för er som inte är intresserade av dataspel titta bort eller stäng browsern....


Jag har laddat ner en mod till strategispelet Medieval Totalwar 2. I denna mod kan man nämligen spela Sverige som inte fanns med i orginalspelet tidigare. Det är dock inte mycket de skiljer sig ifrån Danskarna i spelet. Snillet som gjorde spelet lade bara in 2 nya enheter till svenskarna ...nämligen "Bondi archers" och "Thralls (Trälar)" Visst bågskyttarna är väl helt ok...men de där förbannade Thrallsen är ju mesigare än Bondpacket! Och dessa Thralls får man efter typ 3 uppgraderingar på barrackerna i borgen....vilket tar lång tid. De kunde ha bytt ut vanliga bönder som man får från första början till dessa Thralls istället.  Men men väldigt rolig mod, finns fler fraktioner än bara svenskar i denna mod så den får 4 av 5 ehmmm "Mys" från Mysfarbror.

"Peace!"

// Mysfarbror

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker iallafall du ska ha diskreta glasögon! Snyggare! Tenta snart! Wihoo!

2008-01-05 @ 22:40:51
URL: http://studenten25kvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0