Börja blogga igen var det ja..

Efter påtryckningar från mina vänner så är jag tillbaka med bloggandet. Har tagit en rejäl ledighet från det, ber så hemskt mycket om ursäkt för det kära läsare.

Hmm vad ska man skriva om ? Vad sägs om att snart...väldigt snart så har jag en tatuering på armen. om 2 dagar är det exakt 1 månad kvar. Ser verkligen fram emot det.

Vad har man gjort annars under Julen (förra året)? Hmm var nere i Blekinge och hälsade på familj och vänner och stannade där över jul och nyår. Det var roligt och skönt, har nog inte varit så trött och avslappnad på länge =).
Tog långa promenader till en liten fiskehamn några kilometer från mina föräldrars hus. Där nere satt jag och filosoferade om vad 2008 kan bringa för något till mig?

Hoppas iaf att 2008 kommer bli ett riktigt bra år, bättre än vad 2007 var.

Annars är man i full gång med att plugga inför en tenta, och sedan har jag bara 2 kurser kvar innan jag tar examen :) Lovely men även lite ångestfyllt. Jag menar jag har pluggat hela tiden sen efter Gymnasiet och snart ska jag ut i skolorna och jobba =P

Ha en trevlig helg kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0