Why does my heart feeling so bad?

Moby
Why does my heart feeling so bad?







Jo ibland undrar man varför man känner som man gör. Tycker denna låten är så jädrans bra. Många tycker säkert den är enformig, men jag älskar den för det. En sång text behöver inte vara lång för att den ska beröra en.

"Why does my heart feeling so bad? Why does my soul feeling so bad?"

Det räcker gott och väl för mig att inbland undra varför? Men detta styrker mig bara och nu har jag bestämt mig att få ordning på saker och ting. Att söka hjälp för att nysta ut mina djupaste känslor som jag vet att jag har men som jag inte vet vad de betyder? Så detta är faktiskt en styrkande sång för mig =)


Kommentarer
Postat av: Mirja-Liisa

Ugh! Får hemskt ont i magen av den låten. :/

2008-12-17 @ 12:02:31
URL: http://mirjaliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0