Joggarens väg

För er som är nyfikna på hur det går med mitt nya liv så kan jag meddela att det går jätte bra :)

Sömnen börjar rätta till sig och jag sover gott om nätterna. Jag har börjat gå ner lite i vikt också genom joggingturerna och regelbundna mattider. Det blir jogging turer varannan dag och jag tummar inte på detta. Det får vara lite kyligt eller regnigt, I don´t give a shit, jag ska ha min joggingtur så är det bara =). Man börjar få mer och mer positivare tankar och stressen märks inte av så mycket längre trots att jag har mycket att göra i skolan nu. Det är inte hela världen om man får en omtenta eller komplettering. Livet är fullt med sånt utanför skolan också. Se bara på vad jag fick göra med försäkringskassan, jag var tvungen att komplettera där. Det är bara att köra gamla lumpen mottot: "Gör om ,gör rätt". På så sätt lär man sig av sina misstag.

Sviss i hussan!


Kommentarer
Postat av: Teza

Good for u!

2008-04-07 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0