Tingsrätten....

Don´t do it! Don´t go there!

Jag och min studiegrupp har som uppgift till samhällen att besöka ett mål på tingsrätten i Kalmar.
Sweet mother of GOD! Vi besökte ett mål som handlade om ett rån. Fy faaaan vad det drog över på tiden. Jag som inte heller hade ätit någon lunch var helt jävla svimfärdig.... Får fan skylla mig själv! Det var ju inte det målet som var planerat utan detta tog vi när första målet vi skulle gått på var inställt. Detta varade från 13:15 till 18:30!!!!!!

Så jag råder alla som har en P-bot eller fortkörningsbot och vägrar betala den och drar till rätten istället...tänk om!!!..de där jävla 700 spännen är fan värt att betala än att gå till tingsrätten!


Kommentarer
Postat av: Frida

jag som tyckte vå 3 timmars var lång :S
Ses imorgon :)

2007-11-21 @ 22:41:01
URL: http://studenten25kvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0