Sömnproblem..

Jahupp, ännu ett av Ringans "dagens i-lands problem".

Den senaste tiden på typ..1 vecka har varit skit konstig. Jag har haft ganska små men jävligt irreterande sömnproblem. Jag vet att jag inte snackar i sömnen, att jag inte snarkar osv. Men nu helt plötsligt vaknar jag till att jag pratade sömnen, stönade till, reser mig upp i sängen utan anledning......detta börjar gå mig på nerverna. Jag vet inte vad det är med mig. Jag har inte känt av någon form av stress, jag känner ingen direkt oro över något. Jag känner mig glad över mycket nu på senaste tiden, men detta jävla sömn problem är en finne i arslet rent tarvligt sagt.

Någon som har någon bra hypotes över vad det kan bero på? O_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0