Snälla inga höga ljud tack!

Uuurk, såhär bakis har jag inte varit sen julfesten jag var på när jag gick på min förra skola (SOFE). När jag drack ren outspädd Ouzo.

Men i alla fall så var det riktigt roligt, jag glömde bort alla mina bekymmer som jag har haft under den senaste tiden.

Vi började hemma hos Emelie med förfest där sedan resten av gänget samlades lite senare. Vi drog sedan vidare ut till Harrys där JAG av alla personer började dansa! Helt jävla sjukt...det krävdes med andra ord, 5 öl, 4 cl Whiskey och ca 5 cl Jägermeister. Ahh just det, Per jag och Erlandsson planerade en Hamburger krog. Vi har världens idé! Får se vad det blir av den hehe.

Bilder kommer väl snart upp, får höra med mina polare om bilderna så att jag kan lägga upp dem här.

Hoppas ni läsare hade en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0