Så var man där igen...

Jehupp.....

Jag sa att jag skulle dricka lite igår. Men efter vad jag har mått den senaste tiden, så kändes det som om att jag behövde släppa loss igen.

Så nu sitter jag här igen....bakis som fan..och med ett peace märke på kinden.

Den där jävla Whiskeyn och Tequilan och jägermeistern som jag drack innan festen tog ganska hårt.....

Men iaf, det var ju 60/70 tals fest, och jag klädde ut mig till Hippie. Får se om jag kan få tag på några bilder, plus några från Halloween som ni inte har fått se ännu. Cheers.

Kan också meddela att jag har klippt mig ganska kort,  och funderar på att raka av mig hakskägget. (Får se med det)

Kommentarer
Postat av: Teza

Äh, fest e fest, och då får man blir hur full man vill. Du fick ju i allafall lite slick på bröstvårtan och lite hångel med en nalle. Det e inte fy skam!

2007-11-18 @ 11:18:48
URL: http://frokentess.blogg.se
Postat av: Frida

Då är inte jag den enda som mår lite halv kasst idag :) Det va jätte roligt att du kom igår :) Kram

2007-11-18 @ 11:27:12
URL: http://studenten25kvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0