Neeeein bitte schön! Vill inte bli förkyld nu!

För helvete, jag har hållt mig så jävla länge nu utan att bli förkyld, inte fan ska jag bli det nu! Vitlök och chili here I come!

Andra tankar som har flygit förbi mig den senaste tiden.

Hmm under helgen har jag faktiskt känt en form av harmoni inom mig. I lördags så satt jag och filosoferade när resten var uppe på dansgolvet. Helt plötsligt känner jag, att mina tankar bara försvann, jag tänkte inte längre, musiken i bakgrunden försvann, människor runt mig försvann. Jag var helt själv, nästan som om mina tankar hade skickat mig till en annan dimension. I dimensionen fick jag en inblick över den senaste tidens händelser som jag har mått dåligt av, men jag kände ingen smärta, jag kände mig fri, jag kände att mitt självförtroende började komma tillbaka. Jag vet vad jag vill, och jag ska se till att fixa det. Dessa tankar bara flög på mig under några sekunder. Man kanske skulle börja med någon halvtimmes meditation varje dag. Nu satt jag ju inte direkt i en avkopplande miljö, men det var fantastiskt att känna att i denna miljö så kunde jag ändå koppla bort allt runt mig. Tänk då vad man kanske kan åstadkomma med lugn och ro runt sig.

Vad kan man dra för slutsats av detta då?

joooo

Mysfarbror goes Buddha style!

Bwahahahahahaha!!!!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Meditation är ju kanon! Dennis brukar meditera så han blir alldeles svettig. Fantastiskt vad gott det gör för hans välmående, och säkert för andra med. Så... meditera på! :)

2007-11-27 @ 18:39:58
Postat av: Mysfarbror

Det ska jag =)

2007-11-27 @ 23:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0