Muwhahaha party party!

Gött idag blir det Halloween fest! Hoppas detta kan få en på bättre tankar! =) Massa kompisar som man får träffa och umgås med. Ölen står redo i kylen för att bli nerpackade i en kasse till Kalmar.  2 Guinness och 2  Adnams och 1 Oktoberfest bier muhahaha...ha...ha..h... äh, Blir nog inte så många jag tar med mig, vill nog inte bli för berusad....blir nog inte rolig att handskas med mina nuvarande känslor.

Men skoj ska det bli iaf. Nu ska jag fixa till mig lite mat i magen, be till kloakgudarna för att få sin fest kväll välsingnad, duscha och sedan bär det av till Kalmar! Mysfarbror is on the move, beware!

Ska visa den hemska masken jag ska ha på mig också. Lägger nog upp lite bilder imorgon. Ha en trevlig Halloween till er som läser mina inlägg!

// Salute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0