Mein got!

Jag är verkligen känd som vikarie nu på utbildningsområdet. Rykten sprider sig om "Micke konstnären" bland eleverna. Några vill ha min autograf O_o Helt sjukt att man efter några bilduppvisningar får världens respons från eleverna som vill att jag ska rita teckningar till dem, och lära dem att tecka som jag. Det är så jäkla roligt att varje gång jag har vickat så kommer jag hem med ett stort leende på läpparna. Trots att vissa klasser och elever har varit rena helvetet så tycker jag om alla klasser som jag har haft. De har alla sin charm och negativa egenskaper. Gäller att man ser det positiva i det vilket jag gör, annars hade jag nog inte fortsatt med min lärarutbildning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0