Ibland är det si och ibland är det så.

Just det...ibland är det si och ibland är det så. Just nu är det jävligt SI!. Vet i tusan vad det har varit med mig idag. Om det har varit vädret eller andra faktorer. Men jag känner mig riktigt nere. Åt en korv till Lunch...(ja jag vet, jag får skylla mig själv att jag har lågt blodsocker nu, men det är för dyrt att äta en riktig lunch och jag hade glömt att göra ett lunch paket.)

Idag var också en sådan dag då som jag hoppades skulle slippa på ett bra tag, fick en jobbig flashback. Blir oftast så när jag inte mår så bra, och det spär ju bara på mer. Men jag vet iaf hur jag handskas med den känslan iaf. Vilket jag inte gjorde för några år sedan. Jag vet att jag kan må jävligt dåligt idag, men imorgon kan något annat hända som får mig att må mycket bättre.

Ska ta och göra lite middag nu. Idag tänkte jag mig att det skulle bli någon wook rätt ala "hitte på".
Lite grön Squash, bacon, ägg nudlar, morrötter och lite champinjoner. Vitlök, chili och soyasås är ett måste i wookrätter ;)

Ikväll får jag se om jag ska lägga upp lite bilder som jag har tagit. Mycket naturbilder blir det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0