Här sitter jag och myser.

Här sitter man i Nybro. En liten stad någonstans i de djupa trollskogarna i Småland. Jag trvis faktiskt här, samtidigt känner jag att om man haft en lägenhet i Kalmar så hade det också haft sina fördelar när det gäller skola och de sociala. Jag har pendlat nu enda sedan jag var 18 år och gjorde lumpen. Börjar tröttna riktigt ordentligt. Men förutom det så trivs jag i Nybro. Det finns allt ..Willys...och....ehmm Öb och.....ehmm Dressman...ehmm..

Skit samma med affärerna, huvudsaken är att jag kan komma nära till naturen. Räcker att jag bara cyklar några kilometer ut mot Svartbäcksmåla och vips så är jag mitt ute i ingenstans. Skit härligt att ta med sig sin Kamera och fota underbara naturbilder. Önskar bara att jag hade ett teleobjektiv så att jag kunde få bra bilder på rådjur utan att skrämma dem när man ser dem beta på ängarna i skymmningen.

Får se när det bli väder och tid till att ta en sväng ut till Svartbäcksmåla och gå 1 mila slingan. Man vill ju gärna inte att det ska bli mörkt när man har gått halvvägs O_o Alone in the wilderness. Men iförsig en buse tar ingen annan buse. ;)

Simma lugnt till er som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0