Blind

När ens enga föräldrar börjar säga att jag är för snäll. Då börjar jag fundera. Det stämmer kanske, det är därför jag mår dåligt ibland.

En del av mig varnar mig för vad som kan hända. Det är som ett inre "jag" som är fängslad av ett annat jag. Den försöker varna mig, den försöker få mig att förstå vad saker och ting jag eller andra gör mot mig leder till. Att vara snäll tycker många är en positiv egenskap, Ibland känner jag att den bara skapar en mer smärta långsiktligt...

Snällheten gör mig blind. Den förblindar mina inre instinkter, jag tror att allt är okey, men det är det inte.....

Jag måste börja vara ärlig mot mig själv, det är det enda som kan hjälpa mig. Genom att vara ärlig mot sig själv och acceptera ens problem kan man få hjälp från andra. Man öppnar upp sina känslor som andra kan ta del av.

Jag har lyckats med det en gång tidigare....jag ska tamejfan göra det igen!

JAG SKA VARA ÄRLIG MOT MIG SJÄLV! NU ÄR DET SLUT MED GRUBBLANDET! JAG SKA ÖVERVINNA MINA PROBLEM, JAG SKA LEVA ETT LYCKLIGT LIV. JAG SKITER FULLSTÄNDIGT FAAAN I VAD SOM HAR HÄNT MIG TIDIGARE. JAG SKA FAN SE TILL ATT LEVA DAGARNA SOM DE KOMMER OCH GÖRA DET BÄSTA AV DEM. ATT UMGÅS MER MED MINA NÄRA OCH KÄRA, FÖR DE ÄR MIN STYRKA!

Avslutningsvis en del av "Best of you - Foo fighters"

Has someone taken your faith?
Its real, the pain you feel
 The life, the love You'd die to heal
The hope that starts
The broken hearts
Your trust, you must
Confess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0