Torka

Yehepp idag var det lite bloggtorka för mig.

Men i helgen har jag iaf haft det bra :) En lugn fredagkväll där jag tittade på TV och film. Sedan sov jag nästan 11 timmar vilket är ett gott tecken på att kroppen behövde det. Sedan på Lördagen var jag hos Teza på en hattfest. Var hur roligt som helst. Så trevligt att träffa på sina gammla goa Bild och Media kamrater ;) Vi lekte Charader och en massa annat skoj. Sedan idag (Söndag) Var det lugnt och fridfullt, åkte in till Kalmar som jag gör alla söndagar för att spela lite rollspel med några polare. Idag blev det Mutant där jag spelar en muterad Älg. Alltså en humanoid älg som äter kött hehe, ja den rollspelsvärlden är riktigt "fucked up". Men det var skoj och jag har även fått lite mer bakgrund till min karaktär som jag ska spela i en Trudvang kampanj. Allt som allt, en riktig bra helg, hoppas det fortsätter vara trevliga helger där man inte sitter alltför ensam i Nybro hehe.

Ha det gött alla läsare, may the Mys-force be with you.

// Ringan

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker du får vara disko älg nästa gång :D

2007-12-03 @ 00:22:58
URL: http://studenten25kvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0