Oj oj oj vad spännande det var

Jösses, igår på spelmötet spelade vi Star Wars. Fan vad spännande det blev. Min karaktär Terrence har som sagt gått över på Sithernas sida, det vill säga gått över på den mörka sidan ;). Jag såg till att de andra blev av mina vänner blev tillfångatagna av Sitherna ;) Nu pågår en tuff övertalning som ska få dem att gå över till den mörka sidan. Just nu är det 3 stycken andra som kommer med största sannolikhet att gå över till den mörka sidan ;)

Så jädrans roligt att spela rollspel ^_^, Innan vi körde Starwars igår så hade jag en liten säsongavslutning på min Warhammer kampanj. Snorri som var en Dvärg dog tyvärr efter att han hade fått en magi på sig som fick hans blod att börja ...typ koka! Men men nu är Per tillbaka med en ny Karaktär som är en Questing Knight som söker efter den heliga Graalen. Nu återstår av Kampanjen att de ska få träffa Kungen över Brettonia och sedan får vi se om de kommer in till Mousillion eller inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0