Fy fan för CSN

Ingen nåd för en fattigt student under Julen verkar det som.  Något över 5000 kr får vi nu under December som studentbidrag. Jag har räkningar på runt 4400....utöver det så måste jag köpa kurslitteratur vilket många vet inte är det billigaste. =( Får se hur mycket jag får för mina vikarietimmar som jag har.

Ibland undrar jag vad CSN tänker med? Förstår de inte att vi måste plugga även under Julen? Jag menar HT är ju inte slut föränn i mitten av Januari...det betyder att vi måste ha material för att plugga hemma plus att kunna betala våra hyror.

En sak är säker....måste fan skaffa mig sommarjobb under hela sommaren denna gång..... O_o

Kommentarer
Postat av: Mirja

Förstår dig helt i det där med pengar och CSN. Surt är det att vara sjukskriven också, men då vet man iaf att man får en fast summa varje månad, men väldigt liten. :(
Kram!

2007-12-17 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0